Danes je 15 Maj 2021, 09:59


Davidov WL dnevnik

Dnevniki članov skupnosti Natural Muscle Zone. Svoje treninge, prehrano, fotografije in zanimivosti iz svojega življenja lahko delite z drugimi ali pa jih zapišete za lastno evidenco.
  • Avtor
  • Sporočilo

masoli

  • Prispevkov: 340
  • Pridružen: 21 Mar 2012, 09:30

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor01 Feb 2015, 20:28

sick
Slika
Uporabniški avatar

spartan

  • Prispevkov: 1306
  • Pridružen: 17 Mar 2012, 23:32

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor01 Feb 2015, 21:01

Lepa moc v zgornem delu telesa :)

Dejansko poskodba zdaj 100% sanirana?

-bi moral vec dodatkov papati, pa nebi toliko misicne mase zgubil :mrgreen: :P
Uporabniški avatar

David Brunšek

  • Prispevkov: 3379
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 15:45

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor09 Feb 2015, 07:04

V praksi se ne pozna več, ja. Moram pa še videti slike kaj je v resnici zdaj s ploščico. ;)

Včeraj sicer prvič po enem letu in enem mesecu na sporedu lahka vlečenja. Nekaj počasnih snatch in clean high-pull vlečenj s pavzo pri kolenih. Stvari se počasi premikajo v pravo smer. 8-)

Največja umetnost bo težavnost stopnjevati dovolj počasi, da ne bo preveč za hrbet. Noge so dovolj močne tudi za težje dvige.
Uporabniški avatar

Zeratrem

  • Prispevkov: 1012
  • Pridružen: 11 Mar 2012, 15:52

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor10 Feb 2015, 07:59

Prav lepo je prebrati, da se stvari premikajo v pravo smer.

Me pa nekaj zanima. Če sem prav razumel, spodnjega dela v času okrevanja nisi nič treniral. Kako to, da nisi delal kakšnih izolacij ala extensions, curls, calf raises ...? V tem primeru bi zagotovo zadržal več MM v spodnjem delu?
Mati, masla bi!
Uporabniški avatar

David Brunšek

  • Prispevkov: 3379
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 15:45

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor14 Feb 2015, 17:07

Občasno sem delal sprednje/zadnje počepe s prazno palico. Od izolacijskih bi prišla v poštev samo ekstenzija (leg curl je zelo neprijeten za križ), ki pa mi ni najbolj všeč iz posvsem funkcionalnega vidika, ker lahko pride do nesorazmerij in vozlov (če delaš samo to). Če zgubljam mišice imam tudi raje, da zgubljam enakomerno kot pa samo zadnjo ložo. :)

Skratka, kar sem delal je bilo bolj namenjeno aktivaciji. Predvsem gluteus je pomemben. Moj cilj pa je bil tudi izogniti se raznim nesorazmerjem, ki bi mi otežili trening po tem, ko se rehabilitiram. Dolgoročno je to bolje kot ohraniti več mišic.

Ko sem imel pred več leti poškodbo kolena sem posledično zaradi prilagojenega treninga pridelal kup nesorazmerij, ki jih delno krivim tudi za prvo poškodbo križa. Mimogrede, tudi koleno je nastradalo zaradi nesorazmerij. ;)

Djmisq

  • Prispevkov: 550
  • Pridružen: 07 Mar 2013, 21:13

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor14 Feb 2015, 18:12

Super! Upam da bos imel zdaj veliko srece in da te vec neustavi kaka poskodba na poti k uspehom! ;)

Nesorazmerja med levo-desno stranjo al simetrijo med dolocenimi misicami (npr., kvadr/hamstring)?
Uporabniški avatar

David Brunšek

  • Prispevkov: 3379
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 15:45

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor15 Feb 2015, 22:17

Djmisq napisal/-a:Super! Upam da bos imel zdaj veliko srece in da te vec neustavi kaka poskodba na poti k uspehom! ;)

Nesorazmerja med levo-desno stranjo al simetrijo med dolocenimi misicami (npr., kvadr/hamstring)?

Hvala! :)

To zadnje. In med posameznimi glavami mišic - pri kvadricepsu npr. mnogo prešibek vastus medialis.

alpha

  • Prispevkov: 1016
  • Pridružen: 03 Maj 2012, 21:33

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor15 Feb 2015, 22:52

Kako pa lahko tako natančno določiš, katera mišica je preveč, katera pa premalo razvita, recimo v tvojem primeru za vastus medialis?
Uporabniški avatar

David Brunšek

  • Prispevkov: 3379
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 15:45

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor15 Feb 2015, 23:39

Pri kvadricepsu je zelo enostavno, ker se delno že vidi, delno pa lahko sklepaš glede na vrsto težav/mesto bolečine in razliko po kratkem testu. Npr. ko temeljito sprostiš lateralis in toniziraš medialis. Kje drugje je postopek težji.
Uporabniški avatar

David Brunšek

  • Prispevkov: 3379
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 15:45

Re: Davidov WL dnevnik

Odgovor11 Apr 2015, 22:28

Za mano je prvi teden deadliftanja (s 50 kg :mrgreen: ). Občutek imam, da bi brez težav dvigoval 2-krat večje teže, ampak se držim nazaj. Počasi in na ziher!

Treningi so zgledali nekako tako:
- Ogrevanje (dinamično raztezanje, aktivacijske vaje ...)
- Sprednji počep 5-7 serij × 3-5 pon.
- Zadnji počep 3-5 serij × 5-10 pon.
- Deadlift 5×3
- Snatch pull N×2
- Bench press - A ali B
..... A: 3-5×7-12
..... B: 5-7×2-3 ali 1-2RM
- Priteg na drog ali kroge - po občutku (včasih z obremenitvijo, včasih l.t. in več pon. ...)
- GHR občasno
- Handstand pushup občasno 2-3 max. serije
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Dnevniki članov

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron