Danes je 16 Avg 2022, 07:18


Vprašanje o prehrani

Pogovori in vprašanja o prehrani in vsem ostalem, kar vnesemo v telo.
  • Avtor
  • Sporočilo

Djmisq

  • Prispevkov: 550
  • Pridružen: 07 Mar 2013, 21:13

Vprašanje o prehrani

Odgovor07 Mar 2013, 21:20

Zdravo, sem nov na forumu in za začetek imam vprašanje, kaj predlagate glede nato da mi OH preveč nepašejo oz. me takoj zalije ze pri 200g oh ( 182cm, 81kg - trenutno) + moč neraste, saj je očitno kljub vsemu premalo energije.. Treningi so intenzivni in nekaj je tudi kardia ampak verjetno bi bilo bolj optimalno vnesti veliko več mascob in recimo 100g OH.. Saj je problem predvsem moč ki neraste posledično pa tudi mm.. Trenutno sem na definiciji, ampak vseeno me to zanima, saj me je na masi hitro zalivalo ze z malo OH.

Lp vsem.
Uporabniški avatar

Jure Rus

  • Prispevkov: 2715
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 21:39

Re: Vprašanje o prehrani

Odgovor07 Mar 2013, 22:13

Pozdravljen!

Niso te ''zalivali'' OH, ampak energijski presežek - če si imel OH, kot praviš, do 200g, si preprosto vnesel preveč B ali M, kar te je postavilo v suficit (energijski presežek) in si začel delati zaloge. V nekaterih primerih lahko OH res povzročijo malo bolj voden videz, če gre za kakšno alergijo na laktozo, a to ni ravno pogosto, predvsem pa ni povezano s kopičenjem maščob.

Seveda pa se osredotoči tudi na pravi trening z utežmi. Brez tega ne bo nič in precej verjetno je to razlog za nenapredek v moči in MM. ;)

Djmisq

  • Prispevkov: 550
  • Pridružen: 07 Mar 2013, 21:13

Re: Vprašanje o prehrani

Odgovor07 Mar 2013, 23:24

Imel sem okoli 200g oh, 200g B in mascob nisem posebej vnašal ( razen olivno ) tako da nevem kaj bi blo tu preveč.. Kar se tiče treninga pa sem imel 3dnevni split,
a) prsa+triceps+rame ( benc, posevni benc, millitary, lateral, close grib )
b) hrbet+biceps+trapezi ( pullupi, barbellrow, 1arm row, chinups, biceps stanga )
c) noge ( pocep, leg press, extensia, deadlift, leg curl )

delal sem okoli 25serij na trening večinoma osnovne vaje.. v rangu 5-8 pon razen 1-2vaji bolj izolacijski na trening 8-15.. Do odpovedi šle vse razen pri osnovnih vajah samo zadnje dve.. Mel sem pomoč trening partnerja tako da je šlo kok je šlo..

Nato sem mel split kot ga imam še sedaj: NOGE, RAME, HRBET, PAUZA, PRSA, ROKE vse serije do odpovedi razn pri osnovnih vajah zadnja ( da lahko kaj dvignem sploh ) pauze pa so minimalne osvnovne vaje 1min, izolacijske 40-45sec.. Vglavnem glede treninga ni bilo problema ker sem treniral vedno kot se spodobi.. nwm pa al je metabolizem tak počasten, ali bi mogo malo mascobe in oh "razmešat" torej vec M manj oh.. vglavnem zanimivo :) + tehniko sem vedno pazo in nikoli nisem povečal teze na račun slabe izvedbe!
Uporabniški avatar

David Brunšek

  • Prispevkov: 3379
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 15:45

Re: Vprašanje o prehrani

Odgovor08 Mar 2013, 01:46

Pozdravljen na forumu!

Djmisq napisal/-a: ... kaj predlagate glede nato da mi OH preveč nepašejo oz. me takoj zalije ze pri 200g oh ( 182cm, 81kg - trenutno) + moč neraste, saj je očitno kljub vsemu premalo energije..

Tole (k sreči) ne paše skupaj. Če vneseš premalo energije, potem hujšaš. Če je vneseš preveč, potem se rediš. (Več o tem: http://www.naturalmusclezone.com/prehr ... raba-2-del)

Torej, če si se redil, je bilo energije na voljo dovolj (preveč), na moči pa nisi dobival, ker trening ni bil najboljši, ali pa ker je bil premajhen del te energije iz OH. "K sreči" sem napisal zato, ker vem, da se ti tak odgovor trenutno ne zdi smiselen, a če ne bi bil, bi bila pravilna prehrana za bodibilderje prava umetnost. Pa ni - le nekateri jo hočejo narediti. ;)

Djmisq napisal/-a:Imel sem okoli 200g oh, 200g B in mascob nisem posebej vnašal ( razen olivno ) tako da nevem kaj bi blo tu preveč..

To pove že več. Namreč tudi olivno olje je maščoba in na 100 g nosi ravno toliko energije kot svinjska mast. Pa naj poskušajo prvo mediji narediti še tako zdravo in drugo še tako škodljivo. ;) Dokler ne veš, koliko je bilo skupnega vnosa vsega: B + OH + M, je težko reči kaj več. Tudi hrana, ki sicer ne velja za "maščobno" živilo v sebi nosi maščobo. Nekatera pravzaprav zelo veliko: določeno meso, jajce, skuta, mleko, kosmiči ... še riž ima nekaj maščobe.

S takim vnosom si npr. vnesel 800 kcal iz B in 800 kcal iz OH. Skupaj 1600 kcal. Samo s tem se ZAGOTOVO nisi mogel rediti, razen če bi imel 40 kg. :)
Malo ugibanja: Če si jedel samo bolj pusto hrano, si samo z njo zagotovo vnesel še kakih 30 g maščob in če temu dodaš še 3 žlice olivnega olja, si že na 75 g maščob. To je še dodatnih 675 kcal.

Djmisq napisal/-a:delal sem okoli 25serij na trening večinoma osnovne vaje.. v rangu 5-8 pon razen 1-2vaji bolj izolacijski na trening 8-15.. Do odpovedi šle vse razen pri osnovnih vajah samo zadnje dve.. Mel sem pomoč trening partnerja tako da je šlo kok je šlo..

Nato sem mel split kot ga imam še sedaj: NOGE, RAME, HRBET, PAUZA, PRSA, ROKE vse serije do odpovedi razn pri osnovnih vajah zadnja ( da lahko kaj dvignem sploh ) pauze pa so minimalne osvnovne vaje 1min, izolacijske 40-45sec..

Za slabši napredek v moči in mišični masi je najverjetneje krivo ravno tole.

Glede razdeljevanja kcal med M in OH: menim, da bi bilo najbolje najprej ugotoviti, koliko dejansko vneseš v enem povprečnem dnevu in nato na podlagi tega razdeliti macrote. http://www.naturalmusclezone.com/prehr ... tika-3-del

Sicer pa predlagam, da prebereš vse članke iz te serije in mogoče še najdeš kakšen odgovor. ;)

Djmisq

  • Prispevkov: 550
  • Pridružen: 07 Mar 2013, 21:13

Re: Vprašanje o prehrani

Odgovor08 Mar 2013, 14:04

Najlepša hvala za odgovor, sedaj so mi svari nekoliko bolj jasne.. Morda pa bi moral delati več kardia na masi, pa več jesti in bi šel vseeno bolj čisto gor. Torej kot si rekel trening.. kaj bi bilo najbolj optimalno spremeniti da bi moč rastla + mm..
Ker če preveč počivam imam filing da me še bolj zalije. Lp

alpha

  • Prispevkov: 1016
  • Pridružen: 03 Maj 2012, 21:33

Re: Vprašanje o prehrani

Odgovor08 Mar 2013, 14:23

Djmisq napisal/-a:Najlepša hvala za odgovor, sedaj so mi svari nekoliko bolj jasne.. Morda pa bi moral delati več kardia na masi, pa več jesti in bi šel vseeno bolj čisto gor. Torej kot si rekel trening.. kaj bi bilo najbolj optimalno spremeniti da bi moč rastla + mm..
Ker če preveč počivam imam filing da me še bolj zalije. Lp

Preberi še te članke: http://www.naturalmusclezone.com/category/trening
Uporabniški avatar

Band3

  • Prispevkov: 146
  • Pridružen: 25 Nov 2012, 21:34

Re: Vprašanje o prehrani

Odgovor08 Mar 2013, 20:06

David Brunšek napisal/-a:Pozdravljen na forumu!
Dokler ne veš, koliko je bilo skupnega vnosa vsega: B + OH + M, je težko reči kaj več. Tudi hrana, ki sicer ne velja za "maščobno" živilo v sebi nosi maščobo. Nekatera pravzaprav zelo veliko: določeno meso, jajce, skuta, mleko, kosmiči ... še riž ima nekaj maščobe.

S takim vnosom si npr. vnesel 800 kcal iz B in 800 kcal iz OH. Skupaj 1600 kcal. Samo s tem se ZAGOTOVO nisi mogel rediti, razen če bi imel 40 kg. :)


Stara asirsko-babilonsko-primorska modrost pravi: Ne redi pašta. Redi zos na pašti. :mrgreen:
Uporabniški avatar

Šuša

  • Prispevkov: 1972
  • Pridružen: 20 Avg 2012, 21:14

Re: Vprašanje o prehrani

Odgovor08 Mar 2013, 21:55

Djmisq jaz sem imela iste probleme kot ti: PREvisok vnos B in premalo OH ter predvsem M (verjetno pod 30).
Napihnjen trebuh, zalita, tečna, brez energije in moči, slab plan treninga, preveč izolacije...

Spremenila trening, prenehala s kardiem in začela jest sladkarije. Shujšala 8 kg :)
We're born and then we die. What will you do in the meantime?
Uporabniški avatar

David Brunšek

  • Prispevkov: 3379
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 15:45

Re: Vprašanje o prehrani

Odgovor08 Mar 2013, 22:03

Djmisq napisal/-a:Morda pa bi moral delati več kardia na masi, pa več jesti in bi šel vseeno bolj čisto gor.

Če si prebral 2. del serije o fleksibilnem prehranjevanju, si videl, da je povsem vseeno, ali povečaš porabo (več kardia) ali zmanjšaš vnos (manj hrane). ;)

Djmisq

  • Prispevkov: 550
  • Pridružen: 07 Mar 2013, 21:13

Re: Vprašanje o prehrani

Odgovor09 Mar 2013, 14:05

Presežek z kcal je očitno bil, in očitno morem met res zelo zelo malo kcal za maso. To opažam predvsem sedaj na definiciji, treniram 5x na teden, kardio pa imam 6x po 40min.. In ko sem imel 50g kosmicev dnevno in 20g vitargo, se teža ni premaknila, sedaj pa sem namest oh dal 60g orehov vsak dan in mi je v 10dneh padlo 1.5kg.. Imam filing da moje telo bolje reagira na mascobe kot oh. čeprav na masi brez oh nebo šlo ampak bodo morale biti v zelo mali meri (cca.100g) ostalo pa m in B
Naslednja

Vrni se na Prehrana

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron