Danes je 21 Feb 2024, 05:02


RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Pogovori in vprašanja o treningu v naravnem bodibildingu, powerliftingu, olimpijskem dvigovanju uteži ter drugih športih.
  • Avtor
  • Sporočilo

Bodie

  • Prispevkov: 131
  • Pridružen: 13 Jul 2012, 22:30

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor19 Avg 2015, 19:25

Ali trening z utežmi na tešče(pred samo BCAA) res pomaga pri izgubljanju zadnje trdovratne maščobe? Ali je to samo mit in je vse odvisno od calories in/out principa. To sprašujem, ker sem že zelo nizko z kalorijami glede nato koliko se dnevno gibljem, tako da ne bi rad nižal vnosa še bolj, bi pa rad izgubil še nekaj maščobe okoli spodnjega dela trebuha in prsi.

http://www.muscleforlife.com/how-to-lose-belly-fat/
Uporabniški avatar

Anel

  • Prispevkov: 493
  • Pridružen: 12 Mar 2014, 12:48

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor20 Avg 2015, 00:10

kako nizko si že? Fasted cardio ni nič kaj boljši od normalnega, nekateri pač raje delajo cardio tešči ker jim to bolj ustreza ali pa zjutraj nimajo apetita.

atrox

  • Prispevkov: 12
  • Pridružen: 20 Avg 2015, 12:13

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor20 Avg 2015, 12:19

Načeloma vse stoji na principu calories in/out.
Vendar pa določenim(tudi meni) pomaga če ohranim več kcal za večer, ko mi paše večji obrok. Tako se na dieti ponavadi držim bolj IF principa, kjer večji del hrane prestavim na večer.

Če nameravaš imeti isto količino hrane, ti trening na tešče ne bo prinesel neke večje koristi, pomaga edino samo znižanje vnosa(če si zadel plato).

Prav tako se mi zdi da glede BCAA ni dokazanega nič konkretnega. Če denar ni ovira, pa bi jih priporočil pred treningom na tešče - Better safe than sorry. :)

Bodie

  • Prispevkov: 131
  • Pridružen: 13 Jul 2012, 22:30

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor20 Avg 2015, 20:47

Anel, mislil sem na trening z utežmi na tešče in ne cardio. Bral sem neke članke, kjer naj bi ta način nekako pospešil izgubo zadnje trdovratne maščobe.

Drugače sem pa na 2100kcal pri 180cm višine in 72,5kg, kar sploh ne bi bilo nizko če nebi dnevno imel ogromno kardia. 5-7 ur srednje intenzivne hoje dnevno + kakšen HIIT v tednu, košarka ali kaj podobnega.

atrox, tudi meni bolj paše jesti večji obrok zvečer. Torej ni neke bistvene razlike glede treninga z utežmi na tešče in je vse skupaj samo mit, ok to me je zanimalo.
Uporabniški avatar

Anel

  • Prispevkov: 493
  • Pridružen: 12 Mar 2014, 12:48

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor21 Avg 2015, 10:58

2000 kcal pri 180cm in 72kg...

Ne, na tešče trenirat ne bo imelo večjega vpliva. Predlagam pa da mogoče objaviš kakšno fotografijo ker pri tej teži in višini ne vem koliko maščobe sploh lahko imaš. Prepričaj se, da je res govora o maščobi na telesu in ne le pomanjkanju mišične mase.

Bodie

  • Prispevkov: 131
  • Pridružen: 13 Jul 2012, 22:30

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor21 Avg 2015, 18:18

Bom objavil kakšno fotografijo. Imaš prav glede pomanjkanja mišične mase, imam pa sigurno še kar nekaj maščobe po trebuhu in prsih+ verjetno ginekomastija. Definitivno skinny fat telo v pravem pomenu besede.

Bodie

  • Prispevkov: 131
  • Pridružen: 13 Jul 2012, 22:30

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor21 Avg 2015, 21:13

Prva fotka kao ''flexing'', drugi 2 relaxed. Pa še kak % bodyfata bi mi dali tko od oka? :D
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar

Anel

  • Prispevkov: 493
  • Pridružen: 12 Mar 2014, 12:48

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor21 Avg 2015, 23:00

Kot se mi je zdelo - slaba drža + premalo mase. Jaz bi na tvojem mestu jedel v suficitu in dvigval heavy na pametnem programu + delal na drži, čimveč dodatnih asistenc za trebušne in hamstringe.

Nino

  • Prispevkov: 1734
  • Pridružen: 16 Jan 2012, 11:31

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor11 Sep 2015, 16:33

Anel kako si kaj zadovoljen z trening programom od Greg Nuckolsa? Zdaj je že kar nekaj časa nazaj ko si napisal da si v 7. tednu če se ne motim...se ga še držiš? Če da, me zanima kakšne so izkušnje, rezultati ipd. :) Aja pa zanima me ali imaš izkušnje z njim ko si bil na deficitu?

EDIT: aja, pa ali je program omejen na izbor vaj? Ali lahko izbiraš vaje (razen glavnih)? Ker treniram doma žal nimam cable crossover mašine, leg press/extension ipd.


Lp Nino
Uporabniški avatar

Anel

  • Prispevkov: 493
  • Pridružen: 12 Mar 2014, 12:48

Re: RAZNA VPRAŠANJA O TRENINGU

Odgovor11 Sep 2015, 18:51

Zdravo, zanimivo da vprašaš ker v ponedeljek spet začnem novi cikel kjer bom naredil celih 16 tednov (zaradi meeta sem prejšnjega opravil samo 12).

Meni je super ke me prisili v trening visokih ponovitev v katerih sem izjemno slab. Za bench je deloval super, za deadlift tudi, za počep ni bilo ogromno napredka ker sem dejansko večkrat preskočil še počepe na deadlfit dan ker so me deadlifti preprosto uničli.

Izbor vaj je tudi sam Greg rekel da je čisto po tebi, če veš kaj delati za napredek. Prvi 2 vaji sta bolj kot ne nujni, vse ostalo pa je v knjižici "No Weak Links" razloženo, da lahko uporabljaš kar češ. če veš da pomaga.
Če treniraš doma, lahko pa delaš heavy deadlifts, squats, benches etc... potem opravi kar celo asistenco tudi s štango, še bolj specifično bo!

različni prijemi, širine, teže, pavze itd.. in lahko delaš zelo podoben gib kot asistenco.
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Trening

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron