Danes je 31 Mar 2020, 02:35


David Brunšek

Na vaša vprašanja odgovarjata Natural INBA Pro Jure Rus in David Brunšek.
  • Avtor
  • Sporočilo

breskev

  • Prispevkov: 4
  • Pridružen: 16 Feb 2015, 21:31

Re: David Brunšek

Odgovor19 Feb 2015, 11:20

Ravno o tem mi je govoril kolega da mam genetiko za to pa mi je bilo sprva čudno sedaj pa wow 57,5 kil pa sem praktično sedel več kot ponavadi :D
Uporabniški avatar

jokamskos

Master Troll

  • Prispevkov: 899
  • Pridružen: 14 Mar 2012, 22:12

Re: David Brunšek

Odgovor19 Feb 2015, 11:45

Ker si tako suh je logično da takoj vidiš razliko ko izgubiš vodo v tistem enem tednu.
Uporabniški avatar

Anel

  • Prispevkov: 493
  • Pridružen: 12 Mar 2014, 12:48

Re: David Brunšek

Odgovor19 Feb 2015, 12:07

57kg? kaj pa višina?

breskev

  • Prispevkov: 4
  • Pridružen: 16 Feb 2015, 21:31

Re: David Brunšek

Odgovor19 Feb 2015, 12:44

175cm
Uporabniški avatar

uVex

  • Prispevkov: 288
  • Pridružen: 23 Jul 2013, 09:25

Re: David Brunšek

Odgovor20 Feb 2015, 17:20

Breskev ti sam treniraj, več kardia, jej več kot porabiš oz. se vagi vsak teden, da pridobivaš težo. Na zaćetku, če boš v rahlem + s kalorijam (da dobiš tam 2 kg na mesec) je top. Telo še ni adaptirano na noben trening z utežmi in tudi če boš težo vzdrževal boš pridobil nekaj mišic, če pa si v rahlem + s kcal bo napredek še boljši. Hočem povedat, da se ti prvo leto ni treba res obremenjevat pol se pa stvari začnejo zapletat :)
Uporabniški avatar

Anel

  • Prispevkov: 493
  • Pridružen: 12 Mar 2014, 12:48

Re: David Brunšek

Odgovor20 Feb 2015, 18:23

delaj kardio, če imaš probleme s pridobivanjem teže pa nehaj s kardijem. pri 57kg ni nobenega govora o mišicah in hujšanju.

ines

  • Prispevkov: 28
  • Pridružen: 28 Jun 2013, 22:42

Re: David Brunšek

Odgovor04 Mar 2015, 16:35

Pozdrav :D

Trenutno sem na 1400kcal in je teza ze nekaj casa priblizno ista. treninge imam 3x (celo telo), kardia pa 3x40min/ teden. imam priblizno 57kg, cilj pa mi je izgubit cimvec mascobe nekje tja do 50kg :D Prddlagas da stisnem in zmanjsam kcal/ dodam kardio, ali je metabolizem prepocasten in raje visan po 100kcal/teden tja do 1800-2000kcal in potem spet pocasi dol?
Uporabniški avatar

David Brunšek

  • Prispevkov: 3379
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 15:45

Re: David Brunšek

Odgovor04 Mar 2015, 18:13

Kakšen kardio pa delaš?

ines

  • Prispevkov: 28
  • Pridružen: 28 Jun 2013, 22:42

Re: David Brunšek

Odgovor04 Mar 2015, 20:02

Steper, pulz pa je nekje 130. :)
Uporabniški avatar

David Brunšek

  • Prispevkov: 3379
  • Pridružen: 17 Nov 2011, 15:45

Re: David Brunšek

Odgovor05 Mar 2015, 00:33

Potem ti priporočam, da za začetek začneš kardio izvajati malo bolj intenzivno, brez da se omejuješ s srčnim utripom (razen če imaš kak poseben razlog za to). Z regeneracijo ob običajnem življenjskem tempu ne bi smela imeti težav.

Lahko delaš kardio po sistemu, da si za cilj zastaviš pokuriti X kalorij, s kakšno intenzivnostjo in v kakšnem času, pa je vseeno. Če zdaj recimo običajno kuriš 300 kcal na "session", si lahko za cilj vzameš kakšnih 100-200 kcal več; kardio pa, če se ti mudi, opraviš v še krajšem času. :) Tudi iz vidika lakote je višja intenzivnost boljša.

Ko boš beležila porabo v kcal, bo tudi lažje korigirati nadaljne spremembe. Zaenkrat pa mislim, da še ni nujno potrebe po višanju vnosa, ker vidim da imaš še tukaj nekaj malega rezerve. Bo pa tudi to prišlo kmalu na vrsto. Oglasi se še kaj čez kak teden, dva ali tri ... ;)
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Vprašajte Davida in Jureta

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron